IMG_3139-2Ne markalar çekti gitti ülkemizden… Kimler geldi, kimler geçti. Ama bu sefer gelenlerden bahsetme zamanı. Her para verdiği şeyi en ufak ayrıntısıyla internette ifşa etme gereği duyan biri değilim ama bu sefer bir toplu alışveriş yazısıyla yazayım ki sonra hepsinden teker teker bahsetmek zorunda kalmayayım.

Eh artık Real Techniques fırçaların Türkiye’ye geldiğini, Migros ve Macrocenterlarda satılacağı haberini duymayan kalmadı. Ama bunu her dediğimde illa ki birkaç kişi çıkıyor. Belki sen de benim gibi çok fazla yerli blog takip etmeyen, ama RT fırçaların namını duymuş birisindir, kim bilir? Ben de hasbelkader haberdar oldum zaten, yoksa ruhum duymazdı gibi geliyor. Ne de olsa böyle heyecanlı bir haber konusunda herkes pek bir sır küpü kesildi. Buna rağmen, geldiğini öğrendiğim gibi 1 büyük Migros, 2 Macrocenter koşturduğum halde tek bulabildiğim bomboş raflarda sallanan birkaç tane fondöten fırçası oldu. Hatta bir keresinde sabahtan gelen fırçalar öğleye kadar bitmiş, kader. Şimdilerde -nispeten- daha rahat bulunuyor. Her gittiğimde de eskiden pek itibar edilmeyen fırça standında illa ki “RT’nin şu şu fırçası nerede acaba” diye soran arkadaşlar mutlaka oluyor. Ben ilk bulduğum anda stippling fırçasını aldım, en ihtiyacım olan oydu. Seti de anneme 1 ay sonraki doğumgünümün hediyesi olarak aldırdım. Diğerlerini de koleksiyonuma katmak isterdim tabii, neden olmasın? Ama bedavaya dağıtmıyorlar biliyor musun? Her defasında talan edilen raflar sana aksini söylüyor olabilir ama hayır, para verip alıyorsun. Ha, fiyatları neyse ki makul tutmuşlar, en azından İngiltere fiyatının 2 katı etiket koymamışlar. Fırçalar hayvan kılı değil, sentetik. Yani vegan.

Arkadaşlar yorumlarda Superdrug‘ın yeni ürünlerinin geldiğini haber verdiler sağolsunlar. Yukarıda yer verdiğim fotoğrafta zaten yıllardır Watsons’ta bulunabilen saç spreyini koydum ama burada yeni gelen ürünlerden bahsetme fırsatını fotoğraf yoksunluğundan dolayı kaçıracak değilim. Yeni olarak şampuanları ve saç kremlerinin geldiğini gördüm, gayet uygun fiyatlılar, 6-7 tl gibi. Saçı ısıya karşı koruyucu spreyi de var dediler fakat ben şimdilik göremedim. Bu arada bazı ürünlerinde “Superdrug” isimli etiketi yer almadığı için insanlar Watsons ürünü sanıyor bunu. O ‘yıldız’ logolu marka Superdrug arkadaşlar, netleştirelim. Ayrıca Watsons üretmiyor, İngiliz kozmetik mağazaları zinciri Superdrug’ın kendine ait markası. Leaping Bunny sertifikalı hayvanlar üzerinde test etmeyen böyle bir markanın ülkemizde bu kadar kolay ulaşılabiliyor olması pek güzel. Hele hele şimdi şampuan ve saç kremlerini tekrar satmaya başlamaları şahane.

Lush çok nadir de olsa indirim yapıyor, sadece makyaj ürünlerinde gördüm bunu gerçi. %50 indirimi kaçırmayın derim. Ben indirimden haberdar olalı yaklaşık 3 hafta oldu, öncesini bilemem. Umuyorum stoklar tamamen tükenmemiştir. Lush makyaj ürünlerinin çoğu vegan ve PETA sertifikalı cruelty free. (Güncelleme: Lush artık Türkiye’de satılmıyor, o da gitti heheyt…)

Barielle, yine bir pazarlama başarısızlığı yüzünden Türkiye’de artık satılmayacakmış sanıyorum. Ben YKM’de satıldığını stok bitirme indiriminde farkettim zaten. Lilakutu’da hala var gibi gözüküyor. Umarım koskoca Orly’nin Türkiye’den çekilmesi gibi hazin bir son yaşamazlar. (Güncelleme: bazı eczanelerde ve Lilakutu’da hala satılıyor, websitesinden daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz)

Alpro’nun vegan kreması gelmiş! Bizim buradaki Migros’ta denk geldi, hemen alıp denedim ama her yerde bulunmuyor. İstanbul’da oturanlara Vegan Dükkan‘a gitmelerini tavsiye ederim. Ayrıca veganların süt niyetine bir şey içmediklerini sanan ya da bitkisel süt alternatiflerini araştıran arkadaşlar yine buradan çeşitleri inceleyebilirler. Soya tercih etmeyenler için badem, fındık, yulaf ve pirinç sütleri bulunabiliyor ülkemizde.

Lush dışında diğer ürünlerin ayrı ayrı yazısını yazmayı düşünmüyorum. Hele Real Techniques’ten zaten bıktınız, her şeyini ezberlediniz, hepinizde de var. Eh, artık başka gelenler postunda karşılaşma ümidiyle… Cidden, hayvan testi yapmayan-vegan daha fazla marka ve ürün gelsin istiyorum, öyle samimiyetsiz bitirme cümlesi olarak yazmadım.

18
Yorum Bırakın

Yorum Bırak

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

svieri doroga
Ziyaretçi
svieri doroga

Şuncacık yazıda zart diye neler öğrendim, ellerinize sağlık sevgili yazar.

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Araya bol bol geyik sıkıştırdığım için pek de şuncacık yazı olmadı ama teşekkürler sevgili okuyucu.

Xoxo
Ziyaretçi
Xoxo

Gelse keşke normal fiyatlarıyla..

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Ah keşke…

Yeşim Berrak
Ziyaretçi
Yeşim Berrak

Nyx ruj 30 lira mı?!?!? Kellemizi de isteyecekler yakında. Neyse asıl şey diyecektim ben: Stippling fırçadan bende de var ama sevemedim bi türlü. Hele hele şöyle hafif parlak bitişli bir ürünle kullandıysam eğer iyice parlak, ıslak bir bitiş veriyor. O yüzden bu RT fırçalarda naçizane tavsiyem Expert Face Brush. Yani tabii daha mat bir bitiş tercih ediyorsan.

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Sağolasın^^ Fondöten için expert face’i tercih ederim o zaman ama stippling’i krem allık için almıştım. O konuda başarılı çıktı çok şükür paramı sokağa atmadım.

MakyajAynam
Ziyaretçi
MakyajAynam

Hangi krem allığı kullanıyorsun? Bu aralar onlara sardım çünkü =)
Yukarıdaki fırça krem allıkları güzel uyguluyor diyorsan ben de alacağım…
Bir de Expert Face fondöteni mükemmel uyguluyor sahiden, çok sevdim ben. Kılları çok sık olduğu için zor temizleniyor ama şahane yine de…

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Illamasqua’nın indiriminden aldım, yazısını yazacağım yakında (yüzümde fotoğraflamayı becerebilirsem).
Stippling ilk başta fırça darbesi bırakacak sanmıştım ama iyi yedirince parmakla uygulamaya göre daha kusursuz görünüyor. Gerçi krem allık konusunda hiç tecrübeli değilim benim lafıma güvenilmez:p bir de kontur fırçasıyla deneyip onun performansıyla karşılaştırınca nasıl bakayım, arasındaki farka göre mail atarım post yazmazsam.

Fondötenin süngerle uygulanmış halini daha çok sevdiğim için (ayrıca şimdi buffing fırçası var) expert face’i almam şimdi biraz hayal gibi. Zaten mineral pudra alma niyetim var, çekmecede bekler gibi geliyor. Yani çook saçacak param olursa ancakT-T

snm
Ziyaretçi
snm

Oje Elle’s Spell değil mi? Mükemmel bir oje, güle güle kullan. Bende indirimden 4 tane kaptım, Barielle neyse de Orly’nin çekilmesi çok acı olmuştu, Opi 40 tl’ye alıcı bulabiliyorken Orly şaşırtmıştı beni ayrıca.
RT fırçalardan yeni haberi olan arkadaş benim Daha dün migrosta bir iki ihtiyaç için gezinirken gördüm, tüm almam gerekenleri de unuttum! Ama tek allık fırçasını alabildim, esas stippling ve setting fırçalarını istiyordum. Setting internette de gözükmüuyor yalnız, gelmedi mi acaba :/ Yine de RT’lerin olması gerektiği fiyatlara satıldıığını görmek çok güzel. Kaç zamandır sipariş versem mi diye düşünüyordum ama kargo şu bu derken vazgeçiyordum.

Alpro ‘da früktoz şurubu olmayaymış ne iyiymiş. Kremaya daha sağlıklı alternatif diye sevinmiştim. Neyse hepsini güle güle kullan /ye :D

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Evet evet Elle’s Spell, hakikaten mükemmek bir renk *-* sağolasın. Orly benim de içime oturdu ya, ne bileyim onun OPI’dan ne eksiği var (fiyatı belki de) ama işte distribütörün hatası olunca hepten kızıyorum. Göndersinler Sephoralara bak nasıl satıyor Orly, Zoya vs.

Setting fırçayı hiç görmedim, sanırım gelmedi. Onu ben de almak isterim. Fiyatları kim koyduysa enselerine şaplak atıp aferin len demek istiyorum vallahi.

Alpro krema maalesef daha sağlıklı bir alternatif değil, evet:/ ben hazır gıda- abur cubur çok nadir tükettiğim için ara ara kaçamak yapıyorum pek sorun etmiyorum ama hakikaten keşke koymasalar.

snm
Ziyaretçi
snm

Zoya’nında Türkiye’deki fiyatları korkunç. 52 tlymiş ama 42ye inmişmiş. Yao Ming gülüşü atıyorum kendilerine ve China Glaze’i örnek gösteriyorum. hem fiyatları olması gerektiği gibi hem de tüm koleksiyonlar ışık hızıyla geliyor.

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Ahaha:d ya tabii normalde Orly ile aralarında 2 katı bir fiyat olmaması lazım kim 40 liraya Zoya alacak yahu pff… Hele hele Butter London, Chanel vs varken Zoya çok tutmaz gibi. Bloggerlara gönderdikleriyle kalırlar. Yani Sephora’da falan olsa bir nebze.YKM’deki görevli Barielle’i indirimden önce 40 liraya sattıklarını söylemişti mesela, e lilakutu’da indirimsiz 25? Ay anlamadım şekerim ben bunların fiyat politikalarını. Gittigidiyorculardan kurtulduk diyemedik rahat rahat.

palatosun
Ziyaretçi
palatosun

zoyanın güncel listelerde mi öyle bir yerde lorealin olduğunu duydum :(
ayrıca canım birşey soracağım sana
watsons ürünleri test ediliyor mu sence
ben içeriği kopyala yapıştır yöntemiyle üretildiği düşüncesindeyim mesela örnek vereyim kipa carrefour migros ozon yumuşatıcı gibi ya da A101 marketin oreonun çakmasını çıkarıp orneo yapması gibi (yazım yanlış olabilir :)
onlarda genel ürünlerin içeriğini kopyala yapıştır mantığı aynısını alıp yaptıkları için watsonda öyle geliyor bana
tabi bu ürünlerde deneyden geçiyor mu bilmiyorum bu konu hakkında düşüncelerini ve bilgilerini almak istedim

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Zoya Loreal’in değil.

Watsons ürünleri Çin’de satılıyor diye biliyorum, yani cruelty free değiller. Ama yukarıki postta dediğim gibi Superdrug da hep Watsons ürünüymüş sanılıyor. Halbuki İngiliz markası ve Leaping Bunny sertifikalı. Üzerinde Watsons tarafından ithal edilmiştir yazdığı için Watsons’ın sanıyoruz.
Ha Watsons markalı olanlar içerik bakımından dediğin gibi olabilir, orasını bilemem:)

palatosun
Ziyaretçi
palatosun

superdrug markasının başka bir marka olduğunu biliyorum evet hatta ingiterede watsons harici çoğu yerde satılıyormuş çoğu kişi post yazarken bile watsons ürünü diye yazıyor bende fark ettim :)
superdrug ürünlerini kullanıpta memnun kalmadığım olmadı pek gerçekten bulunmaz nimet bizler için buav logolu olup da uygun fiyatının olması ve neredeyse her yerde bulabilmemiş
ben watsons ürünlerini bir araştırayım mail atayım bakıyım çin de satışı var mı
çok teşekkür ederim cnm

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Superdrug iyi var hakikaten ya dediğin gibi çok şanslıyız o bakımdan.

Watsons ürünlerini dediğim gibi deney yapıyor gibi hatırlıyorum ama sen yine de araştır, bana bakma:)

palatosun
Ziyaretçi
palatosun

msj attım watsons zaten çin firmasıymış :/ 22 tane mi ne magazası varmış Çin de Çinden çıkma
ürünlerini avrupa standartlarına göre üretiyorlarmış test etmiyoruz ama Çin yasaları gereği test ediyoruz diyorlar :/

cyborg
Ziyaretçi
cyborg

Ben de öyle hatırlıyordum:( İnsanlar Superdrug ürünleriyle Watsons ürünlerini karıştırmasalar bari, son zamanlarda çok görmeye başladım.